pomiar odkształceń ramy samochodów przyczep i naczep
Opis:
PRACA NA URZĄDZENIU jest bardzo intuicyjna. Pomiary rozpoczynamy od założenia uchwytów
na obręcze kół. Większość kół jest przystosowana do użycia zaczepów, które znajdują się w zestawie.
Kolejna bardzo ważna czynność to kompensacja bicia obręczy kół wykonywana przy pomocy
3 pokręteł i promienia laserowego skierowanego na przymiar. Dysponując dokładnie ustawionymi
w osi kół głowicami wykonujemy pomiary kątów poziomych z pomocą przymiarów.
STEROWANIE ODBYWA SIĘ za pośrednictwem klawiatury głowicy, przy czym pomocne są komunikaty
pojawiające się na wyświetlaczach. Funkcje pomiaru zbieżności włączają pracę laserów.
Funkcje pomiaru pochylenia koła oraz kątów osi zwrotnicy wykorzystują czujniki elektroniczne
i wbudowane żyroskopy.
POMIARY KĄTÓW PIONOWYCH ograniczają się do wykonania obrotów kierownicą zgodnie z poleceniami na wyświetlaczach po czym natychmiast wyświetlone zostają dokładne wyniki.
Mierzone parametry:
zbieżność kół przednich sumaryczna i indywidualna, z dokładnością 5’
zbieżność kół tylnych sumaryczna i indywidualna z dokładnością 5’
kąty pochylenia kół z dokładnością 2’
wyprzedzenie i pochylenie osi zwrotnicy z dokładnością 2’
nierównoległość osi kół z dokładnością 5’
nieśladowość z dokładnością 2 mm
odchylenie osi jazdy od osi symetrii z dokładnością 5’
kąty skrętu kół z dokładnością 1°
Wyposażenie standard:
głowica pomiarowa 2 szt.
zacisk standard 2 kpl.
obrotnica 2 szt.
liniał synchroniczny 2 kpl.
adapter do pomiaru naczep 1 kpl.
adapter do pomiaru przyczep 1 kpl.
blokada kierownicy 1 szt.
blokada pedału hamulca 1 szt.
wózek 1 szt.
ładowarka akumulatorów 2 szt.
Wyposażenie opcjonalne:
zaczepy magnetyczne do kół 2 kpl.
zestaw adapterów do pomiaru ram 1 kpl.
obręcze 13-25”
laserowy odczyt kątów poziomych
elektroniczny pomiar kątów pionowych
Pytanie dot. MAX-TRUCK przyrząd do kontroli geometrii kół