Kolumny mobilne do samochodów ciężarowych

Zestaw LTW


Cechy podnośnika kolumnowego do pojazów ciężarowych

- Udźwig od 5500 do 10 000 kg każda
- Napęd elektromechaniczny
- Podwójne nakrętki nośne
- Synchronizacja elektroniczna

Zdjęcia kolumn podnośnika LTW

Widok zestawu kolumn Widok zestawu kolumn ustawiony w rzędzie Autobus podniesiony na czterech kolumnach Ciężarówka wojskowa podniesiona na sześciu kolumnach podnośnika LTW Ciężki sprzęt wojskowy podniesiony na sześciu kolumnach podnośnika kolumnowego Cieżka cieżarówka podniesiona na czterech mobilnych kolumach Wojskowa ładowarka podniesiona na podnośniku steroanie podnośnikiem

Charakterystyka podnośnika kolumnowego do pojazów ciężarowych

  • możliwość skoordynowanego sterowania od 1 do 8 kolumn podnośnika
  • sterowanie góra/dół z każdej kolumny podnośnika
  • bezpieczeństwo: wymagane sekwencyjne naciśnięcie przycisków sterowania po obu stronach pojazdu
  • wielofunkcyjny pulpit sterowniczy podnośnika
  • oddzielne sterowanie rzędami kolumn w podnośniku
  • programowanie różnic wysokości podpór
  • przycisk bezpieczeństwa STOP na każdej kolumnie
  • panel kontrolny z wyświetlaczem dotykowym i sterownikami Siemens
  • automatyczna korekta nierównomierności podnoszenia
  • ciągła kontrola zużycia nakrętki nośnej
  • podwójna nakrętka nośna
  • automatyczne smarowanie
  • samoczynny hamulec
  • zabezpieczenie przed opuszczeniem na przeszkodę

Dane techniczne LTW 55 pojedynczej kolumny dla podnośnika

  • Nośność: 5500 kg
  • Pobór mocy: 1,85 kW
  • Zasilanie: 400 V/50 Hz
  • Czas podnoszenia: 220 s
  • Czas opuszczania: 175 s
  • Wysokość maksymalna: 1750 mm
  • Wysokość minimalna: 95 mm
  • Masa: 320 kg
  • Rozmiar opon: 900-1300 mm
  • Długość przewodów sterowania: 12 m

Wymiary LTW55:


LTW55
A 2510
B 1760
C 99
D 238
E 272
F 374
G 370
H 847
K 918
I 720
L 504
M 80


Dane techniczne LTW 75-85-100 pojedynczej kolumny w zestawie podnoszącym

  • Nośność: 7500 kg - 8500 kg - 10 000 kg
  • Pobór mocy: 1,85 kW - 2,2 kW - 3,0 kW
  • Zasilanie: 400 V/50 Hz
  • Czas podnoszenia: 220 s
  • Czas opuszczania: 175 s
  • Wysokość maksymalna: 1750 mm
  • Wysokość minimalna: 105 mm - 105 mm - 115 mm
  • Masa: 320kg - 320kg - 350kg
  • Rozmiar opon: 900-1300 mm
  • Długość przewodów sterowania: 12 m

Wymiary LTW 75 – 85 – 100:

LTW75 LTW85 LTW100
A 2299 2299 2450
B 1750 1750 1750
C 105 105 115
D 262 262 262
E 302 302 302
F 420 420 420
G 420 420 420
H 960 960 960
K 1040 1040 1100
I 800 800 860
L 560 560 620
M 80 80 100

Obniżenie masy i zwiększenie wytrzymałości podnośników kolumnowych

Kolumny jezdne podnośnika zostały zaprojektowane do unoszenia ciężkich pojazdów – takich jak ciężarówki i autobusy – oraz innych specjalnych pojazdów. Służą do prowadzenia prac naprawczych i obsługowych w pomieszczeniach zamkniętych.

Ważną cechą podnośnika samochodowego jest jego wytrzymałość, co jednak nie powinno wpływać na jego poręczność. Cel ten został osiągnięty dzięki zastosowaniu wysokiej jakościowo stali S355JO do wytwarzania kolumn, wideł i podstawy. Gwarantuje to zwartą, sztywną i mocną konstrukcję, która jest znacznie lżejsza od porównywalnych konstrukcji wykonanych ze stali S235JO (od 25 do 100 kg mniejsza dla każdej kolumny w porównaniu z poprzednimi modelami z serii "LT-Werther" i nawet więcej w porównaniu z innymi produktami na rynku).

Werther skupił swój wysiłek na zapewnieniu niezawodności podnośników kolumnowych, wysokiej jakości i niskiej uciążliwości dla środowiska. Na specjalnie przygotowanym stanowisku było testowanych kilka generacji prototypów co pozwoliło na uzyskanie zadowalających charakterystyk produktów. Wszystkie próby przeciążeniowe i badania zmęczeniowe były prowadzone w departamencie R & D przedsiębiorstwa Werther International S.p.A.

Niskie zużycie energii podnośników kolumnowych

Szczególny wysiłek został przeznaczony na zwiększenie sprawności mechnicznej kolumn podnośnika. Cel ten osiągnięto przez zastosowanie motoreduktorów współosiowych, w których straty mechaniczne są pomijalnie małe oraz tworzyw sztucznych nowej generacji.

Nylatron GSM jest zastosowany do wytwarzania nakrętek nośnych zaś Derlin do produkcji prowadnic ślizgowych wózków unoszących. Tak więc uzyskano wysoką nośność przy dużej szybkości podnoszenia i niskim zużyciu energii. Pobór mocy przez kolumny "Werther-LTW" jest o ok. 15% niższy od porównywalnych innych podnośników.

Łatwość manewrowania kolumnami - podnośnika kolumnowego

Kolumny mobilne podnośnika typu LTW 75/85/100 posiadają sprężyście obciążalne podpory co uniezależnia od nierówności podłoża i pozwala na utrzymywanie kolumn w pionowej pozycji. W ten sposób unika się uszkodzeń powstających przy zetknięciu chwiejącej się przy manewrowaniu na nierównościach kolumny z nadwoziem lub szybą pojazdu.

Jak tylko pojazd jest unoszony wszystkie koła cofają się automatycznie i podstawa opiera się o posadzkę gwarantując stabilność. Przednie koła są umieszczone wewnątrz podpór i zabezpieczone przed jakąkolwiek kolizją. Przednie i tylne rolki zostały tak zaprojektowane aby uzyskać szczególnie mały promień skrętu co daje łatwość manewrowania nawet w wąskich miejscach

Łatwość obsługi podnośnika

Przełącznik na pulpicie sterującym pozwala na łatwy wybór trybu pracy. Przy włączonym trybie dla wszystkich kolumn sterowanie jest możliwe z dowolnej kolumny, przy trybie parującym kolumny sterowanie odbywa się z kolumny na jednej linii. Wszystkie kolumny posiadają swój własny pulpit sterowania z przyciskami góra, dół i grzybkiem bezpieczeństwa oraz szybkoblokowane złącza kablowe.

Bezpieczeństwo podnośników kolumnowych

Równoległa i równoczesna praca kolumn podnośnika jest zagwarantowana przez podwójne sterowniki Siemens PLC oraz czujniki. Wszystkie funkcje podnoszenia są nadzorowane w celu wykrycia ewentualnych problemów np. takich jak przeszkoda pod podporą.

Seria podnośnika kolumowego LTW została zbadana i zatwierdzona przez jednostkę notyfikowaną TÜV Nord w Niemczech. Tym samym została przyznana zgodność z Dyrektywą Maszynową EC oraz ISO 13849

Wersja Heavy duty – LTW ES

Na żądanie dostępny jest typoszereg LTW ES wykonywany w stopniu ochrony IP65. Kolumny te różnią się od standardowego wykonania zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń elektrycznych i mechanicznych. Ochrona mechaniczna zawiera komponenty ze stali nierdzewnej i gumy zabezpieczające przed dostaniem się wody do wewnątrz kolumny z przodu, z tyłu na całej wysokości kolumny podnośnika.

Struktura stalowa kolumny podnośnika jest zabezpieczona przez wzmocnioną powłokę galwaniczno-lakierniczą gwarantującą ochronę powierzchni w cyklu Dupont Bectrizinc przez 1500 godzin w środowisku wodno-solnym. Stopień ochrony IP65 jest rozszerzony na silnik elektryczny, pulpity sterownicze, złącza, czujniki i wyłączniki krańcowe.

Informacje dodatkowe - czytaj:     LTW kolumny jezdne Werther

Wyposażenie dodatkowe:
  • LT916 adapter do LTW 4C+4 do kół 500-700 mm
  • LT915 adapter do LTW 4C+4 do kół 700-800 mm
  • LT919 adapter do LTW 4C+4 do kół 800-900 mm
  • LT 920 rrawers do LTW 15 ton
  • LT 922 trawers do LTW 10 ton
Trawers - patrz:     LTW Trawers



FOLDERY:

  LTW55
  LTW75



Pytanie dot. LTW Zestaw kolumn mobilnych

 

PROMOCJA PODNOŚNIKÓW

Wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów

  ELEKTRYKI

Narzędzia do Elektryków
NARZĘDZIA do ELEKTRYKÓW
Więcej  

  WYRÓŻNIENIA

Symulator Linii Diagnostycznej MUNSTER
Złoty medal MTP TTM 2020 dla MUNSTER 9004 3D Hibryd
Więcej  

  PROMOCJE

Geometria kół z przetwarzaniem obrazów
MUNSTER 9000 3D
geometria kół z przetwarzaniem obrazów
Więcej  

  NA CZASIE

RESURS PODNOŚNIKÓW
  BLOG SERWISOWY Werthera  


Werther 20 lat


WERTHER Referencje
Zdjęcia - Wyposażenie warsztatów samochodowych. Podnośniki samochodowe, serwis ogumienia, klimatyzacja samochodowa, wyważarki
Klimatyzacja Szkolenia
Serwis